tisdag 17 februari 2015

Syfte

Även om jag redan Så smått börjat beskriva mitt utvecklingsarbete insåg jag under kvällen behovet av att förtydliga för läsarna vad syftet är med denna blogg. Tack Karin Merkell för tipset. kmerkell.blogspot.se Allteftersom det fylls på med inlägg är det bra att påminna sig att detta är en avslutande del inom yrkeslärarprogrammet på Göteborgs Universitet. Varför vi gör det här bloggandet är för att reflektera och kommunicera följande punkter:
  1. Jag ska reflektera över mitt läraruppdrag och kommunicera det med hjälp av IKT-verktyget Blogger.
  2. Reflektera över min egen utveckling som pedagog samt över den pedagogiska verksamhetens behov av utveckling kopplat till utvecklingsarbetet.
  3. Reflektera över bloggen som IKT-verktyg i rollen som lärare.

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar